tisdag 15 mars 2011

Dumma data!!!!

Hej!!
FÖRLÅT IGEN!!!! Men igår å i för går så var daton helt CP...stod att det var något fel såå...aja, i för går så var jag med Ellie, vi var mest inne på Facebook, men gjorde också milkchake, eller hur det nu stavas..
Vid 4 var det vollyboll, det var roligt som vanligt.
I går var det studiedag. Vid 10 skulle jag ut till Matilda så morfar kom och hämtade mig. Vi bakade cupcakes, har aldrig ätit det innan men det var super!! När dom var inne i ungnen gjorde vi pizza.
När vi ätit kollade vi på TV, ghoste wisperer, en annan favo serie. Hennes brosa skulle på fotbolls träning så vi åkte hem till mig. Vi var mest inne på Facebook. Hon åkte hem vid typ 8 då gick jag in på skype och pratade med lite vänner å så.
Idag vaknade jag med en FRUKTANSVÄRD huvudvärk!! Hade så ont att jag inte kunde gå till skolan, USCH!! Det suger att vara sjuk..så nu sitter jag här och har inget att göra..jag fick lust att åka in till stan men orkar inte sitta i typ en halv timma och bara åka bil, sen är jag ju sjuk med..hoppas jag kan gå imon!
           Hoppas alla har det bra!! See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar